M-select werft en selecteert respondenten voor al jouw onderzoeken. We adviseren je graag over de doelgroep die jij zoekt en denken mee over jouw wensen.
M-select, het in-house selectiebureau van onderzoeksbureau Motivaction, werft op persoonlijke wijze respondenten voor kwalitatief (markt)onderzoek. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek met een brede diversiteit aan respondenten? Wij helpen je graag verder!
Wij zijn gespecialiseerd in de selectie van respondenten en stakeholders voor face-to-face interviews, werkplekgesprekken, focusgroepen, producttesten en online kwalitatief onderzoek. Ook werven we deelnemers voor UX-, EEG-, en fMRI-onderzoek en communities.
Bijzonder aan de werkwijze van M-select is onze uitgebreide telefonische screening voordat wij respondenten uitnodigen om deel te nemen aan een onderzoek. Doordat wij de respondenten persoonlijk spreken, vinden wij de meest geschikte respondenten en is er een hoog opkomstpercentage. Daarnaast worden videobeltools voorafgaand aan online interviews uitvoerig getest om het online onderzoek zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Het M-select-team bestaat uit ervaren consultants die graag adviseren over de haalbaarheid en de vorm van (markt)onderzoek. De enthousiaste projectmanagers en –medewerkers selecteren met plezier de juiste respondenten.
Motivaction is ISO-gecertificeerd, daardoor hanteert M-select vaste werkprocedures voor de selectie van respondenten.
De M-select community bevat ruim 27.000 respondenten die graag aan uiteenlopende onderzoeken mee willen doen. We kunnen selecteren op demografische factoren zoals leeftijd, geslacht, woonplaats en opleiding, maar daarnaast kunnen we ook selecteren op basis van Mentality. Verder hebben we toegang tot doelgroepen zoals biculturele Nederlanders, zzp'ers en eigenaren van een MKB. Middels onze selectievragenlijsten vragen wij nog informatie uit die voor jouw onderzoek belangrijk is.